Pro Web Designs | Professional Web Design | Development

به طور تصادفی از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید

وقتی دانستید که کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کرده اید ، تهیه برنامه مناسب برای آنها نیز به همان اندازه مهم است. ادغام کلمات کلیدی در سراسر سایت و بدون برنامه جامع می تواند کار سخت شما را بی فایده کند.

 

درعوض ، یک کلمه کلیدی اصلی را با یک صفحه در نقشه سایت خود مطابقت دهید. سپس برنامه ریزی کنید که از آن کلمه کلیدی در URL ، برچسب H1 ، عنوان صفحه و کپی متن در کل صفحه استفاده کنید تا آن صفحه را به عنوان یک محتوای معتبر در رابطه با کلمه کلیدی خاص تعیین کنید.

 

اشتباه شماره 3: جریان کاربری شما بمکد

وب سایت های عالی بازدیدکنندگان را به بازاریابی مناسب تبدیل می کنند.

 

برای انجام این کار ، تعیین مرحله و مسیری که می خواهید کاربران در سایت شما طی کنند تا رسیدن به آن ، در مرحله استراتژی بسیار مهم است. این جریان کاربر شما است. هدفی که برای هر صفحه تعیین می کنید باید عامل تعیین کننده هنگام تعیین جریان صفحه شما باشد.

 

 

روز آموزش HubSpot

هنگام ایجاد استراتژی وب سایت ، دو مسئله مکرر با جریان صفحه:

 

مراحل زیادی برای تبدیل بازدید کنندگان به Lead وجود دارد

هر صفحه ای که کاربر باید از طریق سایت شما در راه دستیابی به یک سایت بازدید کند ، یک فرصت دیگر برای ترک سایت شماست. اگر راه طولانی و دشوار باشد ، چشم انداز به طور حتم از دست خواهد داد.

 

با ایجاد هرچه کوتاهتر مسیر تبدیل ، در حالی که هنوز اطلاعات کافی برای یک بازدید کننده برای برداشتن مرحله بعدی دارد ، نقاط اصطکاک را کاهش دهید. اگرچه راهی برای تضمین بازدیدکننده از برنامه دقیق نقشه شما وجود ندارد ، اما حذف صفحات غیر ضروری از قیف به آنها کمک می کند از نقطه A به نقطه B برسند و در نهایت وارد پایگاه داده مخاطبین شما شوند.

 

همانطور که باید هر صفحه را با یک سئو چیست کلمه کلیدی اصلی بهینه کنید ، می خواهید در هر صفحه یک هدف و یک تماس برای اقدام مرکزی تنظیم کنید. با این کار از سردرگمی در مورد آنچه کاربر باید بعد انجام دهد ، جلوگیری می شود و اطمینان حاصل می شود که همه موارد صفحه برای رسیدن به همان هدف کار می کنند.

 

اشتباه شماره 4: شما برای هر صفحه استراتژی ایجاد نمی کنید (فقط وب سایت به طور کلی)

مانند بسیاری از موارد موجود در استراتژی وب سایت و به طور کلی بازاریابی ، اگر برای هر صفحه (یا هر بخش در آنها) هدف یا هدف مشخصی نداشته باشید ، ممکن است خود را برای شکست آماده کنید.

 

انتخاب موضوعات برای صفحات خود و دریافت مطالب از متخصصان موضوع به معنای استراتژی صفحه نیست. اگرچه مطمئناً یک جنبه اساسی در یک سایت با عملکرد بالا است ، اما نحوه ساختار و موقعیت آن محتوا می تواند تلاش شما را خراب کند.

 

شما باید با پشتکار تمام صفحات را در یک بار ، به هدف هر یک از پیام ها و پیامی که می خواهید منتقل کند ، بیاندیشید.

 

آیا ایده آموزش مخاطبان شماست؟

آیا با اثبات اجتماعی سعی در ایجاد اعتماد دارید؟

آیا لازم است مزایای اصلی را برجسته کنید؟

آیا این بخش مورد منطقی بعدی است که کاربر می خواهد در سفر خود ببیند؟

تعیین این اطلاعات در اوایل مراحل استراتژی وب سایت به شما کمک می کند نوع مناسب کپی را بنویسید و بهترین سفارش را برای ارائه اطلاعات القا کنید.

 

اشتباه شماره 5: شما نیازهای کاربران خود را پشت نیازهای شرکت خود قرار می دهید

متأسفانه ، هنگام استراتژی سازی یک وب سایت ، کاملاً معمول است که نیازهای کاربر بتواند جایگزین نیازهای شرکت شود.

 

وقتی بازدید کننده ای برای اولین بار به سایت شما می آید ، احتمالاً در مرحله آگاهی یا توجه به سفر خود است. آنها مشکلی دارند ، سعی در شناسایی آن دارند و سپس به دنبال راه حل های بالقوه هستند. تمرکز آنها بر روی نیازهایشان است.

 

اگر همه آنچه می بینند ، فخر ی از جوایز و افتخارات شما و تبلیغ تخصص شما و هر واقعیت دیگری در مورد تجارت شما به طور کلی است ، آنها احتمالاً برای تپه ها اجرا می شوند.

 

وب سایت شما مشتری محور نیست.

 

وب سایت شما برای مشتری شما است نه شما. این باید به آنچه آنها باید ببینند ، بخوانند و بدانند نیاز دارد تا بتواند به شرکت شما اعتماد کند و می خواهد با آن تجارت کند.

 

اطلاعات شرکت را به صفحه مربوط به خود برای زمان بازدیدکنندگان در مرحله تصمیم گیری سفر محدود کنید.

 

یک راه برای اطمینان از این که علامت را در این مورد از دست ندهید ، توسعه پیشنهادهای ارزشمند جذاب برای شرکت شما و همچنین استراتژی پیام رسانی با هدف ار است. این به شما کمک می کند تا نکات درد بازدید کننده را بپذیرید و محصول یا خدمات خود را به عنوان راه حل قرار دهید.

 

اشتباه شماره 6: آه ، رقبای خود را کپی می کنید

اگر بخواهم این مقاله را بدون اشاره کوتاه به رقبا و نقشی که آنها باید در استراتژی وب سایت شما داشته باشند ، کامل می کنم. چه مقدار از آنچه رقبا انجام می دهند باید در استراتژی وب سایت خود تقلید کنید؟

 

پاسخ برای هیچ یک باریک است. در حالی که شما به احتمال زیاد می خواهید در حین تحقیق درباره کلمات کلیدی به رقبا رجوع کنید و سایت آنها را بررسی کنید تا از نحوه ساختار محتوای آنها ایده بگیرید ، نمی توانید کاری را که آنها انجام می دهند تصور کنید.

 

فقط به این دلیل که تعداد بازدیدکنندگان بالایی دارند ، به این معنی نیست که تاکتیک های آنها برای شما مفید خواهد بود ، یا اینکه لزوماً حتی برای آنها کار می کند. بدون داده های مناسب برای بررسی نرخ گزاف گویی و سایر تجزیه و تحلیل ها ، تصمیمات شما چنین خواهد بود


نقاط قوت سایت سایت ,صفحه ,استراتژی ,کلیدی ,تعیین ,بازدید ,کلمه کلیدی ,کلمات کلیدی ,اشتباه شماره ,بازدید کننده ,نحوه ساختار ,کلمات کلیدی مناسب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت فرهنگ فایل توضیحات بهداشتی سلام کاشمر سایت خبری روستای تَولّا محفل عشاق الحسین (ع)مشهدالرضا hojjatabbasi لیریکس وان